بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بچه غول کجا برود بهتر از استقلال!

 حنیف عمران‌زاده در خصوص پیشنهاد تراکتورسازی گفت: «مسئولان باشگاه تراکتورسازی در این چند روز چند بار با من تماس گرفتند و خواهان جذب من شدند، شب گذشته هم به صورت حضوری با آقای آذرنیا و یکی دیگر از مسئولان این باشگاه صحبت کردم و اتفاقا تمام شرایط من را پذیرفتند ولی به آنها گفتم به احترام استقلال تا روز سه شنبه به من فرصت بدهند.»
وی در خصوص مذاکرات خود با باشگاه تبریزی گفت: «انصافا هر شرطی داشتم تراکتوری‌ها پذیرفتند و مذاکراتمان در فضایی کاملا حرفه‌ای انجام شد. جا دارد از مسئولان این تیم تبریزی هم تشکر کنم که اینقدر به من اطمینان دارند ولی من فکر می‌کنم همیشه شرایط در استقلال اینگونه است که آنهایی که می‌خواهند به استقلال بیایند خاطرشان عزیزتر است!»
مدافع تیم استقلال در ادامه تاکید کرد: «من صحبت‌هایم را با تیم تبریزی انجام داده‌ام و تا روز سه شنبه مذاکراتم را نهایی می‌کنم. اجازه بدهید تا روز سه شنبه همه چیز مشخص می‌شود آن وقت صحبت‌هایم را مفصل انجام خواهم داد.»
بزرگترین پیروزی:
اینکه حنیف عمران زاده یا هر بازیکن دیگری مختار است برای آینده ورزشی و حتی زندگی شخصی  و اعضا خانواده خود تصمیماتی خاص در روزهای حساس بگیرند،شکی در آن نیست و هر کسی خودش فقط می تواند سرنوشت و آینده خودش را رقم بزند.
پس ما استقلالی ها نباید از مذاکره عمران زاده با هر تیم دیگری  گلایه کنیم و بابت این کار وی را مورد سرزنش و انتقادات خود قرار دهیم.
حنیف بارها ثابت کرذه که به استقلال و پیراهن تیمش تعصب دارد و حتما برای گرفتن همچین تصمیمی تمام جوانب کار را در نظر خواهد گرفت.
اما نظر ما در خصوص صحبتهای مطرح شده و مذاکره حنیف با تراکتورسازی این است که،سه شنبه هم می آید و حنیف به تراکتورسازی نخواهد رفت.
از نظر ما فکر میکنیم که بچه غول در استقلالی ماندنی خواهد بود!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 18 / 3 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات،حنیف عمران زاده،استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com